Thursday, April 29, 2010

who am i? mental, psychology and heart disorder

adakah aku sering diperlukan? tak kira majikan, kawan, sahabat handai, yang special atau tidak, stranger etc.? tpi utk apa? tapi setiap yang berlaku tu bersebab.. tpi sebab tu perlulah dinyatakan... tu klu manusia sbb ada mulut yg boleh berkata-kata tpi klu bisu leh tulis kut...

tapi itulah manusia yang dijadikanNya. sering berpikiran begitu.. tpi adakala kita kene berfikiran cmtu kut? adakah?

maybe terlalu lembut dan tipis diri kita ni sehingga sering berkorban untuk orang lain lebih lebih lagi dengan orang yang kita sayang dan kita hargai? tpi adakah kita dihargai dan dinilai sepatutnya? agaknya itu pasal aku suke masuk hutan kut utk muhasabah diri dan untuk dihargai kut... hahha

maybe sbb aku suke guna ayat dlm filem gila gila remaja kut "roy roy hati ko keras... selalu berkorban untuk org lain..." tpi aku bukan roy. scrambler masih dlm perhatian..yang ada KQ5132 je yg dh byk berjasa... tpi aku akn beli gak scrambler tu... tunggu... baru bergaya kut hahah angan-angan... tpi harapa jgn bukan angan mat jenin dah la...

tpi aku tahu Allah sygkan hambaNya yang jahil lagi daif ni... tabahkan aku dgn dugaan dugaan mu ini... tunjukkan jalan-jalan keikhlasanku terhadap mereka semua yang rasakan aku diperlukan... bukan sebaliknya...

No comments: